Nastavení OneDrive
Pár užitečných návodů pro nastavení OneDrive.
Jak změnit název složky OneDrive – firemní
Po instalaci se v počítači automaticky v adresáři C:\Users\<Jméno Uživatele> založí nová složka s názvem OneDrive – Název Organizace. Je dobré před prvním založením zkontrolovat v administraci Office365 název firmy – např. odebrat z názvu s.r.o. – jděte do Microsoft 365 admin center > Org settings > Organization profile a zde aktualizujte název. Pokud jste již OneDrive založili a jste s aplikacemi Word, Excel apod. přihlášeni, tak se odhlašte, v nastavení OneDrive odlinkujte svůj profil a najděte složky OneAuth a Identity Cache, které smažte. Najdete je zde:
- %localappdata%/Microsoft/OneAuth
- %localappdata%/Microsoft/IdentityCache
Pak se znovu přihlašte do aplikací a znovu nalinkujte OneDrive, měl by založit složku s novým názvem organizace.
Zde je alternativní postup, jak změnit název Onedrive složky v exploreru:
Vypněte OneDrive, vytvořte složku s požadovaným názvem, pak jděte do „%localappdata%\Microsoft\OneDrive\settings„. Zde otevřete složku Business1, najděte .ini soubor s dlouhým číselným názvem (např.: 25x36c11-7412-c0b0-x2e19e7bcadd.ini). Otevřete si ho v poznámkovém bloku a najděte v něm cestu, kterou pak změňte na požadovanou, např. c:\user\onedrive – firma a uložte. Zapněte OneDrive – vyhodí chybu, pak klikněte znovu a mělo by jít.